رویاهای نازپری

طفیل هستی عشقندآدمی وپری ارادتی بنما تا سعادتی ببری

رویاهای نازپری

طفیل هستی عشقندآدمی وپری ارادتی بنما تا سعادتی ببری

کچل مو فرفری

 

 

یادت میاد فروزان

پسرای سر خیابون

که همشون هم توی پارک مش ممد علی ولو بودن

رد ما رو می زدن

اول توی پارک همیشه ما رو نیگا می کردن

بعدشم سر کوچه هی متلک بارمون می کردن

من و تو هم اصلا نمی فهمیدیم چی میگن

اصلا محلشون نمیدادیم

بیشتر حرصشون می گرفت

یه روز که داشتیم میومدیم

دیدیم یکی با موهای بلند تا کمرش

روی دیوار پارک راه میره

اون موقع هنوز دیوار پارکو خراب نکرده بودن

خلاصه دونفر نخاله اومدن جلو

من و تو هم داشتیم با دقت نیگاشون می کردیم

تو دلشون قند آب می شد که داشتیم نیگاشون می کردیم

یهویی اون که موهای بلند داشت

دست برد کلاه گیسشو برداشت

زیرش سر کچلش تو نور آفتاب برق می زد

من وتو از خنده داشتیم منفجر می شدیم

ولی باز هم به زور خودمون رو کنترل کردیم

رفتیم توی کوچه خندیدیم

که دیدیم یهو سر کوچه وایسادن

اون کچله گفت:

خوشت اومد؟

بختت رو میدی به مصطفی؟

تو هم با تشر گفتی:

بلا به دور!!

چقدر ضایع شدن

ولی بازم دست بردار نبودن

امسال همشون رو دیدم

زن وبچه دار

خیلی مردانه

نیگام کرد

رومو کردم اونور...

جات خالی بود عزیزم!!!

نظرات 4 + ارسال نظر
فیل نازنازی سه‌شنبه 23 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 02:43 ب.ظ http://golemamgoli.blogsky.com/

فروزان دوست خیالیته؟

تقریبا
شاید جایگزینش کردم

علی سه‌شنبه 23 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 03:21 ب.ظ http://www.alieimany.blogfa.com

5.555555509954.61034459945با سلام.مطالب خوب و جالبی دارین.بیشترشو خوندم.خسته نباشید.تبریک میگم.منهم یه ویلاگ درباره مهندسی برق قدرت دارم.تازه راش انداختم بخاطر همین بازدیدش کمه.البته ناگفته نمونه خیلی کامله چون تونستم توی 3 هفته 80 تا پست خوب و کاربردی بزارم.مطالبم به کار همه میاد مخصوصا مهندسین برق.اگه تونستین یه سری به ما بزنید .اگر براتون امکانش هست وبلاگ منو با نام مهندسی برق قدرت لینک کنید تا همه عزیزان جویای علم بتونن از مطالبش استفاده کنن.نام دلخواهتون هم توی نظرات بزارین تا شما رو لینک کنم.البته اگه افتخار بدین.راستی من همیشه بروزم.حداقل یه روز در میون.ممنون

چشم
خوشخال میشم به شما کمک کنم
از اینکه وبلاگ مرا پسندیدید خوشحالم چشم لینکتون می کنم
امیدوارم موفق باشی

فروزان یکشنبه 28 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 11:03 ق.ظ

سلام نازپری

فروزان پنج‌شنبه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 03:11 ب.ظ

نازپری قلبم سنگین شده
درد می کنه
تیر می کشه
دلم میخواد برم تو ایوون و سیگار بکشم
زیرشرشر بارون
نفسمو حلقه حلقه بدم بیرون
خیلی دلم میخواد که چپق خاتون و بردارم و یواشکی بکشم
و چقدردلم میخواد که باشی
و چقدر دلم برات تنگ شده
یه چیزی بنویس
خسته شدم از خستگی
میای یه نخ سیگار توی بارون بکشیم؟؟؟

سیگار بده
خیلی بده
ولی اگه هوس کردی خب باشه
منم باهات میام
از چپق خاتون نگو
که می ترسم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد