رویاهای نازپری

طفیل هستی عشقندآدمی وپری ارادتی بنما تا سعادتی ببری

رویاهای نازپری

طفیل هستی عشقندآدمی وپری ارادتی بنما تا سعادتی ببری

اولین قهر

 

 فروزان عزیزم

دور از منی

نیستی؟؟؟

ومن هنوز نشخوار می کنم کودکی را باتو...

یادته عزیزم

ارتحال خمینی  بود

مدرسه ها رو تازه باز کرده بودن

موقع امتحانا بود

من وتو دست در دست هم داشتیم میومدیم

که یهو چند تا پسر دبیر ستانی اومدن تورو بوسیدن

تو هیچی نگفتی

راستش شوکه شده بودی

وقتی فرار کردن

من دنبالشون کردم

تو داشتی لبخند میزدی

گفتم چرا بهشون هیچش نگفتی؟

نگام کردی

گفتم : مثل اینکه خوشت اومد

گفتی : فکر کنم تو هم حسودیت شد 

یکماه با هم قهر بودیم

ما رو مامانامون آشتی دادن

یادته!!!

ناهید جنگلی

 

 

عروسی ناهید بود 

تو اومدی به من گفتی بیا  

برای آخرین بار با ناهید خداحافظی کنیم 

با همه بچه های ساختمون 

رفتیم پارکینگ 

صدا کردیم   

ناهید جنگلی هی هی...  

عروس شده هی هی... 

مبارکه هی هی...  

ناهید جنگلی... 

ناهید جنگلی ... 

یهو از توی خونه شون 

یه پارچ آب ریختن روی سرمون 

ما هم پا گذاشتیم به فرار 

چه شری بودی 

فروزان 

دلم برات شده یه ریزه؟؟؟ 

 کجایی؟؟؟ 

 

 

بزار برای دوستان گلم بگم که 

ناهید موهاشو شونه نمی کرد 

موهای بلند و پرپشتش  

مثل موهای یک جنگلی بود 

خودشم خوشگل بود 

ولی دست به صورتش نمی زد 

برای همین لقبش جنگلی بود 

ما هم روز عروسیش 

برای آخرین بار صداش کردیم تا خوشحال بشه 

طفلی ناهید!!!