رویاهای نازپری

طفیل هستی عشقندآدمی وپری ارادتی بنما تا سعادتی ببری

رویاهای نازپری

طفیل هستی عشقندآدمی وپری ارادتی بنما تا سعادتی ببری

پروانه کاغذی

 

 

«میدانی هیچ وقت نبودی تا پروانه گلزار عشقت باشم 

این پروانه ای است که بر روی  

گل کاغذی شقایقهای بهار می نشیند 

شده ام محو نگاهت» 

 

این نقاشی دلپذیری بود که تو برای او کشیده بودی  

ببخشید بچه های من رویش یه چیزهایی کشیده اند 

 

ببینم فروزان  

نمیخوای حرف بزنی 

چشماتو وا کن 

منو به اندازه دخالتهایم مجازات کن 

نه بیشتر...

 

 

 

ببخشید اون عکس اینجا هم جا نشد 

عزیزم  

تو پروانه گلزار عشق بودی 

خودت

نظرات 3 + ارسال نظر
فروزان دوشنبه 3 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 05:45 ب.ظ

سلام ناز پری
من که اصلا با تو قهر نیستم
فقط دلم میخواد گذشته خوب یادم بیاد
خیلی چیزارو که نمی دونستم داره برام روشن میشه
متشکرم ازت
من در زندگی چیزی را گم کرده ام
که برای یافتنش تاوان سنگینی داده ام

دوستت دارم

سامان سه‌شنبه 4 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 03:20 ق.ظ http://PARSITEL2.BLOGSKY.COM

بی خیال بابا.پدر عشق بسوزد که همه را سر کار مزاره.بیا تبادل لینک کنم قضیمون آیا شه.این آخریش یزدی بود. آدر وبلاگم:‏PARSITEL2.BLOGSKY.COM‏ عنوانش:داستانهای زیبا-عجایب جهان به من هم همینطور نظری بده تا لینکت کنم

چشم حالا چرا اینقدر عصبانی

احسان جمعه 21 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 04:18 ب.ظ http://www.10messi18.blogfa.com

سلام وبلاگ قشتگی دارید.دوستون دارم.

سلام نظر لطفتونه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد