رویاهای نازپری

طفیل هستی عشقندآدمی وپری ارادتی بنما تا سعادتی ببری

رویاهای نازپری

طفیل هستی عشقندآدمی وپری ارادتی بنما تا سعادتی ببری

عجب ماجرایی




کبری خانوم

مهربون شده بود

قاطی بود

معلوم نبود که سالمه یا نه؟

یه روز خوش اخلاق وخوشگل بود

ویه روز دیگه بداخلاق وبدترکیب می زد

اون روزم اومده بود خونه شما

البته خودت برام تعریف کرده بودی

من نبودم اونجا

داشت با مامانت گپ میزد

که تو دیدی خبری از این جقله های خونتون نیست

رفتی دیدی که بله آبجی کوچیکه جیش کرده تو کفش کبری خانوم

تو هم از شدت وحشت نمی دونستی که چه بکنی

منم که نبودم که کمکت کنم

 خلاصه در ورودی ساختمونو بستی

و مشغول تمیز کردن کفش کبری خانوم شدی

هر لحظه ممکن بود که بخواد بره

و تو داشتی مثل یه کارگر کار می کردی

کفششو چند دور شسته بودی و بعدشم خشک کرده بودی

و داشتی دیگه از ترس میمردی

کبری خانوم چند بار خواست بره

ولی دلش نیومد

بازم حرف داشت

سر دلش مونده بود

حالا مگه حرفاش تموم می شد

بالاخره موقع اذان مغرب تصمیم گرفت بره

و تو نمی دونم برای هزارمین بار کفششو پاک کرده بودی

گفتی که روزه بودی

دم اذان وقتی کبری خانوم کفشاشو پوشید دلت داشت

مثل سیر وسرکه می جوشید

خب خودت گفته بودی

من که از خودم نمیگم

ولی کفششو پوشید چیزی هم نفهمید

نفس راحتی کشیده بودی

عجب افطاری بود اون روز

به اندازه صد نفر خسته شده بودی

عزیز من

نظرات 5 + ارسال نظر
درمان عرق دست و بدن-درمان لک صورت و پنج‌شنبه 10 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 11:35 ق.ظ http://www.tebkala.com/ads/fa/14/392/864

درمان دائم عرق کف دست،عرق پا و عرق زیر بغل و درمان بوی بد عرق همچنین در مان دائمی چین و چروک صورت و پوست بدن،درمان و رفع دائم انواع لک صورت و لک های پوستی و جوانسازی پوست به زبانی ساده شفاف کردن و صاف کردن پوست
بقیه توضیحات را در وبسایت ما ببینید
www.tebkala.com

چه خوب
باشه حتما

مصطفی پنج‌شنبه 10 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 01:05 ب.ظ http://grandkouros.blogsky.com/

سلام
مرسی که اومدی نظر دادی
من شما رو با نام رویاهای نازپری لینک کردم
ممنون می شم من رو با نام کوروش کبیر لینک کنی
مرسی

چشم
حتما
توهمدوست ناز پری باش
اوکی

کوروش پنج‌شنبه 10 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 02:01 ب.ظ http://lasjerdwatanam.blogfa.com

سلام دوست عزیز
ایام سوگواری سالار شهیدان تسلیت باد
ضمن آرزوی قبولی عزاداری ها از شما دعوت می شود تا از وبلاگ ما دیدن فرمایید . با تشکر. .

چشم

behzad fallahi پنج‌شنبه 10 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 02:51 ب.ظ http://parazit68.blogsky.com

ba dorood khedmate 2ste golam,foroozane aziz
tame nazaratet taeed shode
merc babate nazarhaye zibat
bazam bm sar bezan
sabzo ostovar hamchoon sepidar
bedrood ta dorood

اوکی ممنون

علی جمعه 11 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 01:35 ب.ظ http://www.ansd.blogsky.com

چه کودکانه و مظلومانه
چی می شد ذوباره بچه می شدیم

واقعا
کاش دوباره بچه می شدیم
کاش....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد