رویاهای نازپری

طفیل هستی عشقندآدمی وپری ارادتی بنما تا سعادتی ببری

رویاهای نازپری

طفیل هستی عشقندآدمی وپری ارادتی بنما تا سعادتی ببری

عشق واقعی


اون روزها همش راجع به پری دریایی حرف میزدی

همش می گفتی 

پری دریایی چه شکلیه

واقعا هست

یعنی من میتونم یه روز پری دریایی بشم

خب مگه اون ارزو نکرد که ادم بشه 

من ارزو می کنم 

که پری دریایی بشم

چرا نمیشه

چرا من نمیتونم یه پری دریایی بشم

خلاصه خیلی دوندگی کردیم

از این پرسیدیم

از اون پرسیدیم

خلاصه یه روز شقایق از مادرش پرسیده بود

که میشه فروزان پری دریایی بشه

مادر شقایق گفته بود

هر ادمی عاشق بشه

پری دریایی میشه

اگه عشقش واقعی باشه

فروزان 

پری دریایی شدی؟

به دریا رفتی؟

توی قصر قصه ها 

عشق واقعی رو پیدا کردی؟

یا نه

خیلی دوست دارم بدونم...

تو رو خدا...


HAPPY VALENTINE DAY


سلام فروزان
ولنتاین شده
روزعشق
یادته ما هر روز خدا عاشق بودیم
نامه های عاشقانه رد وبدل می کردیم
و همیشه هم نامه هامون 
پر از قلب و تیر و لب واینا بود
برای رسوندن نامه هامون 
چه فعالیتی می کردیم
امکانات نداشتیم که
ولی بازم کارمونو می کردیم
یادته شقایق 
نامه هاتوکه می خوند 
از خنده غش میکرد
ولو می شدروی زمین
بعدش یه ماچ برات میفرستاد
واقعا چه روزگاری داشتیم
دلم میخواد 
بغلت کنم
ماچت کنم
بعدش یه دور بچرخونمت دور زمین 
و خودمو برات فدا کنم
ولی خب همینم خوبه
میتونی تصور کنی جیگر
قربون عزیزیت
که کم نمیشه
ولنتاینت مبارک
خانه قلبت برای همیشه پر از عشق باد
 

التماس


سلام عزیزم

دلم تنگ دیدارت شده

نمیخوای یه وقت بزاری همو ببینیم؟

نمیشه که

مردم از ندیدنت

چند ساله نیستی

کی میای

داغ گذشته هارو تازه کنیم

کی میای 

دل تنگمو 

شاد کنی

خب

 منم دوستت دارم آخه ,

بیا دیگه 

ببین نزدیک عیده

نمیخوای 

دل کدر منو 

روشن کنی

از خاک پاکش کنی

بیا که دلتنگتم

خیلی 

دیگه طاقتم تموم شده

هر کاری دوست داری بکن

فقط بیا..

***********************

برفهای سینه ام را آب کن

در میان سینه ام  تالاب کن

باز هم من را ببر تا اوج ماه

از فلک خواست مرا , در خواست کن

تولدت نزدیکه


سلام فروزان

فکر کنم تولدت نزدیکه

آخه بهمنه

همون ماهی که ما توش پر از شادی بودیم

تو مدرسه 

تو خونه

روز تولدت , داییت 

با یک کیک زیر بغل وکلاه تولد و شمعهای تولد می اومد

چشمات پر از ستاره بود

و چقدر زیبا بود

همه بچه ها می زدیم , می رقصیدم

منو به زور از خونه می کشیدی بیرون

شقایق و هم همینطور 

نمیزاشتی کسی خونه بمونه

دوست داشتی ؛که از فایل روزهای زندگیمون این روزو برات دانلود کردم

تازه یه روز دیگه هم بابات تولد می گرفتخیلی خوشمی گذشت 

دلم برای اون روزا تنگ شده

دلم کیک می خواد

کیک تولد با فشفشه

تو چی ؟؟؟؟