رویاهای نازپری

طفیل هستی عشقندآدمی وپری ارادتی بنما تا سعادتی ببری

رویاهای نازپری

طفیل هستی عشقندآدمی وپری ارادتی بنما تا سعادتی ببری

تولدت نزدیکه


سلام فروزان

فکر کنم تولدت نزدیکه

آخه بهمنه

همون ماهی که ما توش پر از شادی بودیم

تو مدرسه 

تو خونه

روز تولدت , داییت 

با یک کیک زیر بغل وکلاه تولد و شمعهای تولد می اومد

چشمات پر از ستاره بود

و چقدر زیبا بود

همه بچه ها می زدیم , می رقصیدم

منو به زور از خونه می کشیدی بیرون

شقایق و هم همینطور 

نمیزاشتی کسی خونه بمونه

دوست داشتی ؛که از فایل روزهای زندگیمون این روزو برات دانلود کردم

تازه یه روز دیگه هم بابات تولد می گرفتخیلی خوشمی گذشت 

دلم برای اون روزا تنگ شده

دلم کیک می خواد

کیک تولد با فشفشه

تو چی ؟؟؟؟

نظرات 3 + ارسال نظر
افسانه دوشنبه 10 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 08:46 ب.ظ http://gtale.blogsky.com

سلام فروزان جان
بزن کف قشنگه روووووووووووووووووو
تولد مبارک
به به چقدر اینجا زیبا شده آخه تولد نزدیکه, تولده؟؟؟
اما تولد کیه؟؟ من اینقدر شلوغش کردم .حسابی جوگیر شدم .بابا تولد فروزانه دیگه
پس بزن کف قشنگه رو مهم اینه که من دعوتم

مرسی افسانه جان
توادم چندروز دیگه است
ولی از حالا جشن گرفتم

دم مسیحا دوشنبه 10 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 10:05 ب.ظ

تولدت مبارک ناز پری

مرسی مسیحا جان
پیر شدم دیگه
ولی بازم کیف میده
مثل بچگی

behzad fallahi سه‌شنبه 11 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 04:11 ب.ظ http://www.parazit68.blogsky.com

با درود
دوست خوبم روزهای خوشی رو برات ارزو دارم!
ب امید اینده ای قشنگ!
تولدت مبارک!

مرسی بهزاد جان
در کنار دوستان آینده معنا می دهد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد