رویاهای نازپری

طفیل هستی عشقندآدمی وپری ارادتی بنما تا سعادتی ببری

رویاهای نازپری

طفیل هستی عشقندآدمی وپری ارادتی بنما تا سعادتی ببری

عشق واقعی


اون روزها همش راجع به پری دریایی حرف میزدی

همش می گفتی 

پری دریایی چه شکلیه

واقعا هست

یعنی من میتونم یه روز پری دریایی بشم

خب مگه اون ارزو نکرد که ادم بشه 

من ارزو می کنم 

که پری دریایی بشم

چرا نمیشه

چرا من نمیتونم یه پری دریایی بشم

خلاصه خیلی دوندگی کردیم

از این پرسیدیم

از اون پرسیدیم

خلاصه یه روز شقایق از مادرش پرسیده بود

که میشه فروزان پری دریایی بشه

مادر شقایق گفته بود

هر ادمی عاشق بشه

پری دریایی میشه

اگه عشقش واقعی باشه

فروزان 

پری دریایی شدی؟

به دریا رفتی؟

توی قصر قصه ها 

عشق واقعی رو پیدا کردی؟

یا نه

خیلی دوست دارم بدونم...

تو رو خدا...


نظرات 3 + ارسال نظر
یه ضعیفه یکشنبه 30 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 01:13 ب.ظ http://zaiiife.blogsky.com/

کاش می تونستیم بدونیم کسی هست که به رویاهای بچگیش دس پیدا کرده باشه
کاش

سلام عزیزم
چه خوب که اومدی
کاش می دونستیم
کاش...

elnazzzzzzzzz دوشنبه 1 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 09:03 ق.ظ http://elionline592.blogfa.com

خودم عاشق آهنگای سهراب اسدی ام مخصوصا این یکیش

خیلی عالیه عزیزم
همیشه خوش
همیشه عاشق
مگه نه!!!!

فروزان سه‌شنبه 2 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 04:28 ب.ظ http://narenj33.persianblog.ir

سلام نازپری
الهی که قربونت بشم من
تو که میدونی
عشق واقعی
بین کتاب قصه ها نبود
توی عمق دریاهم نبود
توی قلبم موج میزد
هر روز
و مناونوحس می کردم
هنوزم عاشقم
ولی بهت نمیتونم بگم چطوری؟
مرسی که برام مینویسی از خودمون
قربونت برم

فدای قلبت که دریاییه
مثل پری دریاییه
اصلا خود پری دریاییه
میدونی چی میگم
خوش به حالت که هنوزهم عاشقی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد