رویاهای نازپری

طفیل هستی عشقندآدمی وپری ارادتی بنما تا سعادتی ببری

رویاهای نازپری

طفیل هستی عشقندآدمی وپری ارادتی بنما تا سعادتی ببری

نون خامه ای!!!




یادته دانشجو بودیم

همیشه وقتی از در دانشگاه بیرون می اومدیم 

می رفتیم اون قنادی سرخیابان خردمند

یه نون خامه ای میخریدیم به چه بزرگی!!!

همیشه وقتی تااتوبوسهای ولیعصر برسیم 

تو صورتت شده بود خامه خالی

مقنعه تو جمع می کردی که کسی نفهمه چه گندی زدی

ولی من هیچ جای لباسم خامه ای نبود

با تعجب می گفتی

تو چطوری میخوری که هیچ جات کثیف نمیشه

منم می گفتم 

اگه یه ذره دقت کنی که من چجوری میخورم

یاد میگیری

ولی بازم دوست دارم که برگردیم 

نون خامه ای بخریم و تا ولیعصر قدم زنان بریم

و تو همه لباساتو کثیف کنی

باور کن همه شو واست میشورم

فقط یه بار دیگه بشه بریم ولیعصر و ازخنده روده بر بشیم

راستش نمیدونم چرا توی اون وضعیت 

همه دلشون میخواست بهت شماره بدن

یادته می چسبید به دستتو و نمیتونستی بزاری توی کیفت

من که از خنده ولو می شدم

یادش به خیر عزیزم

بازم یاد صفات افتادم جیگر من !!!

نظرات 6 + ارسال نظر
MeHsAd چهارشنبه 17 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 11:16 ب.ظ

مرسی مهران جان که اومدی ...

احمـــــــــــد تـــــــــو پنج‌شنبه 18 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 03:07 ق.ظ http://mshiraz.persianblog.ir

عزیزم ، گلم ، مونسم ، عسسسسسسسسسلم :
سسسسسسسسسسسسسسسسسسلام ، ممنونم از بابت اینکه حوصله کردی و حرفامو گوش گرفتیییییییییییییییییییییی
بخدا خیلی خیلیییییییییییییییی مهربون و عزیزی
عزیزم : اتفاقا این قالبت زیباست فقط اگه بشه اون اخر صفحه لایک میزنند ( می پسندم و.... ) اضافه کنی حرف نداره
راستش مطالبش الان نمی تونم بخونم برا یه وقتی دیگه..... باشه عزیزم.....
دوستت دارم یه عالمه...../ مواظب خودت باش
ایشاالله تا 2 هفته دیگه.....

abi شنبه 20 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 04:16 ب.ظ


من دزد قلب توام
و فقط از تو قلبتو میخوام چون خیلی دوست دارم

احمـــــــــــد تـــــــــو یکشنبه 21 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 08:20 ق.ظ http://mshiraz.persianblog.ir

تا در انگشتان دلم...رمــــــق کیلیک کردن باشد...
تنها تــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــو را لایک خواهم زد ...
بازم : ممنونمممممممممم

مرسی عزیزم

احمـــــــــــد تـــــــــو دوشنبه 22 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 11:13 ق.ظ http://mshiraz.persianblog.ir

…...…,•’``’•,•’``’•,
…...…’•,`’•,*,•’`,•’
...……....`’•,,•’`
…..............…,•’``’•,•’``’•,
...........…...…’•,`’•,*,•’`,•’
..............……....`’•,,•
…..............…,•’``’•,•’``’•,
...........…...…’•,`’•,*,•’`,•’
..............……....`’•,,•’`
…...…,•’``’•,•’``’•,
…...…’•,`’•,*,•’`,•’
...……....`’•,,•’`
ایمان داشته باش که کمترین مهربانی ها از ضعیف ترین حافظه ها پاک نمی شوند پس چگونه فراموش خواهی شد تو که پیشه ات مهربانی است؟
.
.
.
تقدیم به خوبترینم...../
عزیزم : ممنونتم.....

شرمنده ام می کنی

mojtaba چهارشنبه 30 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 02:35 ق.ظ http://www.devilm74.blogsky.com

خوب بود به ما هم سر بزنید

چشم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد