رویاهای نازپری

طفیل هستی عشقندآدمی وپری ارادتی بنما تا سعادتی ببری

رویاهای نازپری

طفیل هستی عشقندآدمی وپری ارادتی بنما تا سعادتی ببری

میخوام پز بدم!!!!




فروزان

بیا ببین چه خونه ای دارم

همه جاش تمیز

دسته گل شده 

اصلا دلم میخواد توی خونه راه برم

هی اینور و اونورو گردگیری کنم

خیلی کیف میده

خب به موقع برنده نشدم

ولی خب به موقع تموم شد

فردا چهار شنبه سوری

خونه تمیز

سبزی پلوماهی

با یه عالمه فشفشه 

و بمبای تزیینی 

چه کیفی میده

خب الان دیگه قاشق زنی نداریم

روزگاره دیگه

عیب نداره میزنیم میرقصیم

راستی فروزان 

برنده شدی

یا باختی

البته توهمیشه میباختی

چون وسط کار خونه 

با آهنگای شاد میرقصیدی 

از کارت عقب می موندی

ببینم بازم رقصیدی

و کارات موندبرای شب عید

باشه 

خب خوش باشی عسلم

نظرات 5 + ارسال نظر
فروزان چهارشنبه 24 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 02:55 ق.ظ

ناز پری
چی وایه خودت میبری ومیدوزی
خب برنده نشدم
ولی کارام امروز تموم شدش
ببین واسه خودت تبلیغ نکن
درسته زدم رقصیدم
اصلا کار کردن بدون رقصیدن حال میده
تو بگو...

باشه بابا من قربونت برم
اصلا همه افتخارات مال تو
ولی خوشحالم که هنور هم میرقصی
مااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااچ

افسانه یکشنبه 28 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 07:24 ب.ظ http://gtale.blogsky.com

سلام عزیز دلم فروزان

فرا رسیدن فصل شادی بخش و نشاط آور بهاران و حیات دوباره ی زمین که نشانه ای از قدرت و رحمت الهی است را به حضور محبت ظهور شما وخانواده ی محترمتان تبریک و تهنیت عرض می کنم

مرسی افسانه جان
ممنونم
عید شما هم مبارک
ببخشید زیاد نمیتونم بهت سربزنم
در سفر هستم
طبق معمول
بیام
حسابی بهت سر میزنم
سال نو مبارک
سال خوبی داشته باشی

افسانه دوشنبه 7 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 06:28 ب.ظ http://gtale.blogsky.com

سلام فروزان جون
عیدت مبارک عزیز دل
خوش بگذره عزیزم
زیاد شلوغ پلوغ نکن

افسانه چهارشنبه 9 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 08:36 ب.ظ http://gtale.blogsky.com

سلام فروزان جون
توکجایی؟؟
صدامو می شنوییییییییییییییییییییی
توکجایییییییییییییییی؟؟

سلام افسانه خانوم
چطوری عزیز دل
ببخشید
من همیشه میرم سفر دیر میام
و خب وقتی نیستم
اینجا هم نیستم
هزار بار عذر میخوام
سعمی می کنم دیگه تکرار نشه

افسانه پنج‌شنبه 24 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 11:56 ق.ظ http://gtale.blogsky.com/

سلام بر مارکوپولوی جهانگرد

باز هم درسفر تشریف دارید؟

جزایر قناری؟
شاخ آفریقا؟
استرالیا؟
تانزانیا؟
اسپانیا؟
شمال ایران؟
جنوب ایران؟
چی؟؟
همین پارک نزدیک خونتون؟؟؟

نه بابا هستم
همین جا
ولی این دفعه حال نوشتن ندارم
همه چیز درنظرم تکراری است
اگه بنویسم هم باحال نمیشه
دارم افکارم رو متمرکز می کنم
فکر کنم همین امروز و فردا بنویسم
فدای صفای با مرام تو
از سفر دیگه بدم میاد
خیلی زیاد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد