رویاهای نازپری

طفیل هستی عشقندآدمی وپری ارادتی بنما تا سعادتی ببری

رویاهای نازپری

طفیل هستی عشقندآدمی وپری ارادتی بنما تا سعادتی ببری




فروزان

یادت میاد که موقع افطار که میشد با هم

توی راهرو می دویدیم وداد میزدیم

آخ جوووووووووووووووووووووووون

الانم دلم میخواد بدوم مثل بچگی سبکبال و رها

با صدای ربنا داد بزنم اخ جون

ربنایی که دیگه نیست

و برنامه های دیگه جاشو گرفته

راستی دیروز زن مش قربون اومد

خیلی پیر شده

هنوز هم یادشه که با دمپایی پلاستیکی مارو زد

همون دمپایی که رفته بود توی سنگلاخ وپر از سنگهای ریز ودرشت بود

تنم جای دمپایی بود با اون سنگهای ریز و درشتش

باز هم منو بوسید

یاد تو کرد

که چرا من عصبانی شدم

چرا شماهارو زدم

دستم بشکنه

منم برای هزارمین بار گفتم من اصلا دردم نگرفت

خیلی خاطره خوبی شده برام

تو تا به حال آدمی اینطوری دیدی

که خطای کوچکش تا اخر عمرش یادش باشه

من که ندیدم

جز زن مش قربون

جاش بهشته چون در بهشت من که زنده است

بهشت روشن افکارم

با تو....

نظرات 4 + ارسال نظر
افسانه جمعه 20 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:13 ق.ظ http://gtale.blogsky.com/

سلام فروزان جون

به به شما بالاخره آپ کردید

در برج ولامهر جهان تاب علی(ع) است
در شهر علوم نبی باب علی(ع) است
از اول خلقت بشر تا امروز
مظلوم ترین شهید محراب علی(ع) است

شهادت مظلوم ترین شهید محراب تسلیت باد

برای شما هم همینطور
بیا از بهترین لحظات زندگیمون بهره بگیریم
مثل شب قدر
منم امام علی رو دوست دارم
فدای مرام با صفای تو

افسانه یکشنبه 22 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:18 ب.ظ http://gtale.blogsky.com/

سلام فروزان من

دلمان که میگیرد

تاوان لحظه هاییست

که دل میبندیم


سلام سلام به خدا شرمندتم
خیلی
ماچ ماچ ماچ
منو ببخش عزیزم

افسانه یکشنبه 29 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:48 ق.ظ http://gtale.blogsky.com/

سلام فروزان جون

خداحافظ ای ماه غفران و رحمت خداحافظ ای ماه عشق و عبادت خدایا خیلی سعی کردم قدر این مهمونی رو بدونم ولی بازم احساس می کنم نتونستم...

عید فطر؛ روز چیدن میوه های شاداب استجابت بر شما وخانواده ی محترم مبارک باد

سلام عزیزم
بیشتر احساس گناه می کنم
حالا که به دنیا نمی خندم
حالا که این ماه سراسر بخشش تموم شده
راستی یعنی دیگه خدا مارو نمی بخشه؟؟؟؟؟

شاعرشنیدنی ست یکشنبه 12 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 09:48 ق.ظ http://kha2ne-sher.persianblog.ir/

سلام دوستم دوران بچگی فقط حسرتش برای آدم می مونه و تو زندگی اکثر ماها یکی از این خانمای ساده وبی شیله پیله که آدم تا آخر عمر دوستش خواهد داشت هست
ممنون بخاطر نوستالوژی (ربنا)
به روزم

خیلی خوشحالم که خوشت اومد از این نوستالژی
از اومدنت سپاسگزارم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد