رویاهای نازپری

طفیل هستی عشقندآدمی وپری ارادتی بنما تا سعادتی ببری

رویاهای نازپری

طفیل هستی عشقندآدمی وپری ارادتی بنما تا سعادتی ببری

سال نوی تو مبارک

میدونی همش در گیر بودم 

کار های خرید شب عید

خونه تکونی ،

امتحان بجه ها 

و خلاصه ....

باشه باشه

در ست میگی اینا همش شعره

دری وریه

من اگه دوست خوبی بودم میرفتم یه جایی وصل میشدم به شبکه جهانی

خب چه کنم

چهار تا چشم به اندازه نعلبکی 

منو میپاییدن...

باشه باشه

بازم رفتم توی شعر

اصلا یخه منو تنبلی گرفته بود 

دیگه بیخیال شده بودم

اصلا حوصله نداشتم

دنیام شده بود خونه وتمیزی خونه 

بچه ها و درسشون

اصلا بیخیال 

من یادت نبودم

منو نمی بخشی؟

تو رو خدا ....

منو ببخش 

بیا سر کوچمون قرار بزاریم 

خب بده !

بریم کافی نت 

اصلا نمیدونم چی کنیم 

فقط دلم تنگه 

خیلی زیاد

آخه من رفیق شفیقتم باور کن

به خدا راست میگم....


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد