رویاهای نازپری

طفیل هستی عشقندآدمی وپری ارادتی بنما تا سعادتی ببری

رویاهای نازپری

طفیل هستی عشقندآدمی وپری ارادتی بنما تا سعادتی ببری

دوستی

یادت میاد یه کتاب به من هدیه داده بودی 

به نام دوستی 

من هنوزم دارمش 

توش این نوشته را دوست دارم 

از دست دادن یک دوست سخت است 

اما فراموش کردن دوستان مانند مرگ است 

  

«ماری لوییزدولارامی» 

to lose a friend is hardship 

but to forget them 

as if you died too. 

 

نمی دونم چرا دلم برات تنگ شده 

چرا ازت خبری ندارم؟؟؟

نظرات 2 + ارسال نظر
فروزان دوشنبه 7 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 04:23 ب.ظ

سلام ناز پری
فدات بشم با این همه مهربونیت
بزار یه چیزی برات بنویسم
از همون کتاب که جفتمون با هم خریدیم
دوست کسی است که آوای قلب تان را می شناسد
و هنگامی که کلماتش را از یاد برده اید
آن را برایتان از بر می خواند
می خوای انگلیسیشم برات بنویسم
یا خودت می نویسی؟

سلام عزیز دلم
خیلی منتظرت بودم
میدونی خیلی خوشحالم که از اون کتاب برام یه چیزی نوشتی
خودم انکلیسیشو می نویسم
چقدر خوشحالم که هنوز یادگارهای همدیگه رو داریم

a friend is someone who knows the song in your heart
and can sing it back to you
when you have forgotten the words

راستی از نوشته هام خوشت میاد بلا گرفته؟

فروزان دوشنبه 7 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 05:31 ب.ظ

خیلی خانومی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد